A DERRADEIRA CEA

6 10 2010

Verán do 2010, nalgures entre o Pazo de Barros e a Deputacion de Pontevedra.

Derradeira cea chea de Judas (e güisqui), pero sen Jesucristo…


Accións

Información

5 responses

6 10 2010
flipadura

Que si las fotos, que si las estampitas, que si las ferias. La importancia de un pueblo se mide primordialmente, por su desarrollo tanto económico como urbanístico, por su cultura, por su deporte etc. La gran labor del bng en sus mandatos y que quedará para la historia fue la humanización en todas sus obras, ganando espacio para las personas y así consiguieron un pueblo habitable. Esa transformación hay que vigilarla y que no se retroceda con el nuevo gobierno. Digo todo esto, porque cada vez que voy al centro cultural observo una obra que por las trazas pinta más bien una machada, donde la acera que están haciendo, sea por hacer más aparcamientos o más zonas de carga y descarga, se me antoja que va a ser una cagada. El perfil que se observa sin terminar es penoso y antiestético.

6 10 2010
lector

Esa foto creo que é no “frito” en Pontellas, onde vai barros moito.

6 10 2010
Luis

Non é da de frito, é un refrito de western. O carallo do Jonsalo está roxo e mira para outro lado, para a madam ¿qué premio terá? Como se despiste a Pastor pímplalle o posto nas próximas en Madrit. No que cabe o Barros é o máis humano porque os outros todos teñen pastel en xogo.

10 10 2010
guan

O que se esconde detrás de Carrera é Chiño Barros, non?
Vexo a Marcelino Coto (entre Barros e Rueda) un pouco desmellorado. Xa din que o poder desgasta moito pero hai que cuidarse.
Gonzalo como siempre es el Galán, el chico de la película.
Barros mira a Nelson pero Nelson non mira aos ollos.

O máis interesante sería confirmar os rumores sobre quen filtrou a foto, sobre quen dos que están aí tiña interés en que este documento fora coñecido por todo Porriño: Carrera, Nelson, Barros, Gonzalo? Ou Marcelino Coto?

19 10 2010
flipadura

En esta foto falta el más peligroso y prepotente del clan, un tal Marcelino. Parece un ministro en vez de concejal, sus actitudes y poses lo delatan, la derecha se le hace corta y su cerebelo me parece arrugado como una pasa.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s




A %d blogueros les gusta esto: